HEAVY

Stopshop er litt heavy om dagen. Men det hjalp stort å være på Norgesbesøk og plukke opp litt gamle sommer- og vårklær og noen gamle par sko! For en lykke å åpne kofferten og pakke ut til sommertemperaturer som snart kommer her nerri lainnan.

For første gang i mitt liv måtte jeg punge ut med litt overvektspenger:

Bilde

 

MEN når kofferten også inneholdt noen gamle stoffer fra skredder-mormor som kanskje skal få bli sommerkjole:

Bilde

… da er det verdt det. Dra kort og glem, som dem sier.

Oppdatering følger!

Idunn

5 tanker på “HEAVY

  1. så rart – jeg sliter også litt nå, men fant frem 4 pakker med teaterkostymestoff rester og 2 pakker med indisk sjal-bukse-tunika tøy. he he det må bli symaskin nå….. lykke til

  2. Så flink du er! Eg har óg kome til eit botnpunkt med omsyn til motivasjon. Har likevel løyst det med å låne ei bukse av ei venninne då me skulle i selskap og vore litt ekstra flink til å variere det eg har. Det hjelp på!

Legg igjen en kommentar

