Strikk og bruk!

strikk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selv om det er shoppestopp er det jo fullt lov til å kjøpe garn og strikke. Jeg har etter 25 år med strikking tatt steget fra skjerf til litt mer avanserte plagg. Har latt meg inspirere av skappeltrenden så det er ganske enkel strikketeknikk det er snakk om. Men det blir i alle fall nye plagg, og de blir så utrolig mye finere enn de du får i butikken. Du vil ta mer vare på de, bruker gjerne litt ekstra tid på å vaske de for hånd og føler deg mye finere og komfortabel enn med akrylhelvete fra H&M.

Så strikk i vei folkens!

Janne

2 tanker på “Strikk og bruk!

  1. Jeg slang meg på stop shop og er veldig fornøyd med det. Ikke nok med at strikkelysten har skutt fart, byturer har blitt en fornøyelse: går avslappet forbi salgsplakater og før så fristende vindusutstillinger. Ingen slitsomme rinder i prøverommet og ingen skal-skal ikke. Og i tillegg har jeg fått slanket klesskapet noe: slitt ut to par bukser og levert noe jeg aldri bruker til freetex.

  2. Hei Marit,

    Så bra at du er med! Strikking er artig. Blir lite ullstrikk i Kairo med 36 grader denne uka, men kanskje en sommertopp i bomull? Fortsett gjerne og fortell oss hvordan det går!

    🙂 Idunn

Legg igjen en kommentar

