Sommer kommer

Eller strengt tatt, når gradestokken har tippa 40 kan vi vel allerede si at sommeren er her.

I anledning den nye årstida har to yndlingsplagg fått ny utforming:

IMG_20130529_090733

– yndlingsjeansene, kjøpt i Buenos Aires i 2006, utbrukt, oppbrukt, elsket og utslitt, har blitt shorts

– yndlingskjolen fra American Apparel har blitt trøye (den kjeden må forøvrig skjerpe seg, men vi liker jo de gamle plaggene våre selv om reklamene deres om dagen er ren idioti)

DIY-forsøkene går med andre ord litt bedre. Ei venninne har allerede sikret seg avklipt stoffbit hun har en plan for – så her går ingen mulighet ubrukt. Vi får se hva hun finner på:

IMG_20130529_090829

God ny årstid alle stopshoppere!

5 tanker på “Sommer kommer

  1. Sånn skal det gjøres! 🙂 Jeg har allerede klippet i stykker to bukser og fiksa om til shorts:D Siden jeg synes jeg fikk et vellykket resultat har jeg planer om å klippe opp enda en bukse:) Har pakket dem pent i kofferten for nå vendes snuten mot Bangkok om få dager. Tenk, nå som jeg er stopshopper har jeg faktisk råd til å reise på ferie! Wohoo! 😀

  2. Så flinke de er! Mitt shoppestopp-prosjekt går også godt. Har denne veka henta fram samtlege somarsko og luftar eitt par kvar dag. Små gleder er ikkje langt unna i dette prosjektet!

  3. Tips for klipping av shorts: velg noen bukser som er vide! Ellers kommer shortsen til å krype oppover og alt du vil se er lår, lår og bare lår – skvist inn i noe som ligner en dongeritruse:)

Legg igjen en kommentar

