Utkledning for voksne

20130814-001849.jpg

Så ble det endelig byttefest for meg også. Vertinna var den ressurssterke kvinnen i rødt i midten, Ingrid Wergeland, som tømte stua for barn et par timer og avholdt et enkelt orget og godt besøkt byttelag. Forbilledlig lavterskel servering (kaffekopp), og et stort antall inviterte (som ikke kjente hverandre). Reglene var slik: Vi teller til tre, og så er det bare å græbbe fritt i haugen på bildet.
Og så var villdyrene løs.

Neida. Det gikk svært sømmelig for seg. Skulle gjerne rapportert om mer slosskamper i bare trusa, men det blei mer sånn åååå den kledde du. Jeg har jo oppdaget at det jeg kanskje liker best med hele Stopshop 2013 er å bli KVITT ting, så uttellingen var dette: Fikk gitt bort en Ikea-bag med klær fra loft, arvegods jeg har fått før men ikke tatt i bruk, samt noen feilskjær (lite brukte…ja nærmest nye klær i skapet. Og er de ikke brukt etter 8 mnd kjøpestopp, blir de det aldri). Fikk sjøl plukket en tskjorte som er superfin, 2 strømpebukser og en bok. Og en Bergansjakke til min eldste datter.

Må bare slutte meg til tidligere oppfordringer til slike arrangement. Bare husk og inviter bredt, så blir mange stiler representert og haugen blir gøy å slenge seg uti.

Legg igjen en kommentar

