Jeg fant, jeg fant

Nederst i ei eske, borterst i et hjørne står ei pappeske med klær som ble pakket vekk da kulen på magen vokste seg større og større. Nå er ungen klemt ut, barseltida over og jeg har til og med vært på min første treningstime! Hvordan står det til med yndlingsbuksa mon tro, som ble så fint pakket inn som fødselsgave til meg selv? 

Bilde
WTF?!? Lappen er morkna og på et eller annet vis har det sneket seg inn i et hull i siden (mus? møll ?)
Bilde
Tja, gleden står ikke akkurat i taket for endelig å kunne bruke yndlingsbuksa igjen, men kan glede meg over at buksa passer ihvertfall 🙂
Legg igjen en kommentar

