These boots are made…

20131016-171113.jpg

…av skomakern, eller det føles hvertfall sånn. Som at de er nye! Yes, god følelse. Sannheten er at de både ble kjøpt ifjor og var brune ifjor, til jeg sparket borti en fakkel utenfor Bjølsen Bakeri (midt på dagen..unødvendig opplegg). Men nå har den greie karen i skomaker-bua på Storo farga dem! Ser litt ut som malte Blitzer-sko, litt som godt brukte doc’s – men herregud er det så nøye. Svart, blank og classy✌

3 tanker på “These boots are made…

  1. Skomakeren er uunnværlig etter min mening. Jeg er veldig glad i sko, men har føtter som er litt kresne, derfor er antall par sko ikke så høyt (kanskje like greit..). Kjøper gjerne litt dyrere kvalitetssko, de slites og repareres og flikkes på til det ikke kan gjøres mer. Har også fått sansen for Converse, men nøyer meg med to par inntil videre.

  2. Det kan ofte være litt vanskelig å ta steget ut å betale for reparasjon når det koster så «mye» i forhold til nye sko. Men nå har jeg bestemt meg for å få reparert glidelåsen på støvletten min for ca. 400 kr.

Legg igjen en kommentar

