LUKE 18: Supersøt lettstrikka lue

Perfekt venninnegave.

Her i Egyptens land har vinteren kommet som julaften på kjerringa, og forrige uke hadde vi samme temperatur som Oslo på Yr-appen min. Det henger ikke på greip!

Heldigvis fant jeg et nøste Alpaca Silk i kurven som jeg kjøpte en kald vinterdag på besøk i Oslo i fjor men glemte å strikke av når jeg kom tilbake til varmen i syden. Det finnes mange versjoner av FWSS-lua der ute, denne ble helt perfekt til garnet jeg hadde. Og lua varma godt da snøen kom til Kairo!

20131220-165913.jpg

80 masker, pinne 3, verdens enkleste felling med 2 og 2 sammen annenhver runde tre ganger på slutten. Jammen fikk jeg ikke flere bestillinger da jeg hadde den på, så nå har jeg kjøpt svart garn og er klar for to venninnegaver helt på tampen før julaften! Jeg har pakka inn halvferdig strikketøy i gavepapir før, må vite 😉

20131220-170119.jpg

Idunn

Legg igjen en kommentar

